زارع: کسی را نداریم که حقمان را زنده کند!

به گزارش مجله باهام، سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: نسبت به بازی قبل شکل کارمان مقابل استقلال تغییر نموده بود.

زارع: کسی را نداریم که حقمان را زنده کند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مازیار زارع پس از شکست مقابل استقلال در جام حذفی گفت: این برد را به طرفداران استقلال تبریک می گویم. نسبت به بازی قبل که با این تیم داشتیم شکل کارمان کاملا تغییر نموده بود و خوب پیش می رفت و قبل از گل هم موقعیتی به استقلال نداده بودیم. کاملا شکل خوب دفاعی را حفظ نموده بودیم و می خواستیم که گل دریافت نکنیم و زمان سپری گردد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر می دانستیم که استقلال جلو می آید و در ضد حملات می توانیم به آن ها گل بزنیم. به هرحال با اخرارجی که دادیم کارمان سخت شد و گل دریافت کردیم. فکر می منک اگر گل اول را نمی خوردیم و اگر 10 نفره نمی شدیم، می توانستیم به بازی باز گردیم. می توانست شکل بازی اینطور نباشد. در هر صورت بازی با این نتیجه تمام شد.

سرمربی ملوان در خصوص عملکرد داوری گفت: اینکه اخراج بود یا نه برای من سوال است، اما مطمئنم که اگر برای حریف بود، به هیچ وجه اخراج صورت نمی گرفت و امکان نداشت. داور چهارم این بازی ترابیان هفته قبل جلوی تیم گل گهر داور بازی ما بود و به گواه کارشناسان و به جز خسروی که یک کلمه نه را در دستش گرفته و فقط برای خطا های ملوان نه می گوید 4 روز قبل روی سهیل فداکار مقل همین اتفاق می افتد، اما کارشناسان فوتبال برتر دو نفر از سه نفر گفتند پنالتی بود. من در این فوتبال نبوده ام و یک نفر مرا روشن کند و فرق این دو صحنه که فشار می گذارند و هل می دهند را برای ما بگوید. آقای خسوری! ما بازی را باختیم و دنبال بهانه نیستیم، اما جواب ما را بدهید که فرق صحنه امروزبا آن بازی چیست؟ نمی دانم که داستان چیست که هر زمانی خطا روی ملوان باشد، می گوید خطا نبوده است.

زارع ادامه داد: برای ملوان همواره از این اشتباهات است، چون مسئولی نیست که حق ما را بگیرد، نه نماینده نه فرماندار، هیچ کس جلو نمی آید و خیال شان راحت است. همه عقب نشسته اند و 3 جوان جلو به یاری پور رشید آمده اند که اگر نباشد نمی دانم چه اتفاقی می افتد و همه کار ها را می نماید. کوچکترین کار یک مصاحبه است. اتفاقی که برای یک تیم می افتد مسئولین یک فشاری می آورند، اما برای ما هیچ کس نیست و خیال شان راحت است که ما سه نفر اینجا هستیم و در برد و باخت پاسخگو هستیم.

وی با اشاره به اخطار های حیدری در بازی گفت: هرچه به دقیقه 90 نزدیک می شدیم اخطار پشت اخطار داده می شد. نمی دانم برای چه بوده است شاید می خواسته دل ما را به دست بیاورد. ما هم در این شهر و در همین زمین فوتبال بازی کردیم و شرایط را می دانیم. خدایی نانموده اصلا به برد استقلال کاری ندارم و به هیچ تیمی بی احترامی نمی کنم، اما فقط تفاوت ها را برای ما تعیین نمایند.

سرمربی ملوان در خصوص تشویق شدنش به وسیله استقلالی ها که نادر بود، عنوان نمود: نمی دانم چرا این رخ داد، اما نظر لطف شان بود که هم ما و هم ملوان را تشویق کردند، امیدوارم این فرهنگ در تمام استادیوم جا بیفتد که تیم میهمان را هم تشویق نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که رابطه شما با پیغام حیدری چگونه است، توضیح داد: پس از اتفاقاتی که فصل گذشته در بازی تیم های ملوان و رایکا در لیگ دسته اول رخ داد خودش اظهار داشت که دیگر برای ملوان داوری نمی کنم. به هر حال وی امروز داوری خیلی بدی نداشت و غیر از یک صحنه که من هنوز آن را ندیده ام، اما هفته گذشته دقیقا عین همین صحنه هم رخ داد. من بلد نیستم و می خواهم یک نفر من را روشن کند. من از خسروی می خواهم که اینکار را در تلویزیون بکند؛ چون جالب است که در داوری صحنه ها یک بله و خیر می گذارند و تیم ها را نابود می نمایند. به هر حال فوتبال است و داستان های خاص خودش؛ عصبی نشوم بهتر است، چون ممکن است حرف هایی بزنم که ناجور گردد! حرف حق را می زنم و از هیچکس نمی ترسم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان اعلام کرد: ما پس نمی کشیم، اما اینگونه هم نمی گردد، چون هیچکس به ما سر هم نمی زند. پوررشید و پژمان و من تیم را تا اینجا کشانده ایم، اما از مسئولان می خواهیم که بیایند تا آن ها را ببینیم؛ شاید دلمان برایشان تنگ شده باشد! خداشاهد است که من هیچ چیزی نمی خواهم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2320

به "زارع: کسی را نداریم که حقمان را زنده کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارع: کسی را نداریم که حقمان را زنده کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید