بازدید شاه چارلز و ملکه کامیلا از قدیمی ترین ورزشگاه دنیا

به گزارش مجله باهام، بازدید شاه چارلز و ملکه کامیلا از قدیمی ترین ورزشگاه دنیا

بازدید شاه چارلز و ملکه کامیلا از قدیمی ترین ورزشگاه دنیا

اعضای ارشد خانواده سلطنتی بریتانیا روز آدینه، 9 دسامبر، از مجموعه ورزشی فوتبال در رکسام، واقع در شمال ولز، بازدید کردند تا در جریان جدیدترین تغییرات این مجموعه فوتبال قرار گیرند.

به گزارش خبرنگاران، مقام های محلی در زمین ورزشگاه ریس کورس از شاه چارلز سوم و ملکه همسر، کامیلا، استقبال کردند و آن ها به وسیله تونل ورود بازیکنان به زمین چمن مجموعه وارد شدند.

نشریه پیپل درباره بازدید شاه چارلز و کامیلا از رکسام نوشت که رینولدز و مکلهنی که آنان را همراهی می کردند، باشگاه فوتبال ولز را در سال 2021 با هدف خریداری بنایی تاریخی، اما چالش برانگیز خریدند.

وب سایت فوتبال هیستوری (Football history) درباره مجموعه فوتبال رکسام چنین نوشت: باشگاه رکسام یک مجموعه ورزشی فوتبال حرفه ای در ولز است و تیم فوتبال آن در لیگ ملی ولز رتبه پنجم را دارد. این مجموعه در سال 1864 تاسیس شده و قدیمی ترین باشگاه در ولز و سومین باشگاه حرفه ای فوتبال در دنیا است، اما ورزشگاه این تیم، ریس کورس، قدیمی ترین ورزشگاه بین المللی فوتبال در دنیا است که همچنان استفاده می گردد.

پس از گشت وگذار در مجموعه و مصاحبه با اعضای ارشد باشگاه، شاه و ملکه با اولین تیم زنان و جوانان رکسام دیدار کردند و عکس یادگاری گرفتند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2280

به "بازدید شاه چارلز و ملکه کامیلا از قدیمی ترین ورزشگاه دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شاه چارلز و ملکه کامیلا از قدیمی ترین ورزشگاه دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید